Książka Michała Szafrańskiego często przewijała mi się na facebookowych grupach i w końcu wpadła mi w ręce w Empiku – dodatkowo w promocji, więc grzechem byłoby jej nie kupić. Podeszłam do niej jednak dosyć sceptycznie – na zasadzie – kolejny, …
Z pojęciem design thinking spotkałam się robiąc zmiany na stronie u jednej z moich klientek. Nie trzeba było wiele, abym zaczęła szukać książek w tym temacie i pierwszą jaka mi wpadła w ręce była “Design thinking dla przedsiębiorców i małych …
Książka Kingi Fromlewicz “Zostań królową PR” jest ciekawą pozycją, która w prosty sposób mówi o tym jak zacząć z PR nie mając dużego budżetu. Książka ta zawiera dużo praktycznych wskazówek oraz inspirujących treści – dla osób, które dopiero raczkują z …
Książkę “BrandU. Czyli nowa marka o nazwie TY” kupiłam w sumie przypadkiem, żeby załapać się na darmową wysyłkę i rabat na kolejne zakupy : D Nie słyszałam wcześniej ani o samej książce ani o autorce, ale wpasowała się w tematykę …
“Jedna kampania do wolności” chodziła za mną od dłuższego czasu, jednak zawsze kupno odkładałam na później, bo nie planowałam tworzenia kursów online. Od jakiegoś czasu chodzą mi po głowie produkty online (za Waszą namową!), więc skusiłam się także na kupno …
O książkę Oli Gościniak “Bądź online. Twoja mocna strona” dostaję kilka zapytań dziennie w stylu – czy warto, czy jest dobra, czy coś można z niej coś wynieść, etc. W końcu udało mi się z nią zapoznać (dzięki Ola za …