Recenzja „Jedna kampania do wolności” Magdalena Pawłowska

„Jedna kampania do wolności” chodziła za mną od dłuższego czasu, jednak zawsze kupno odkładałam na później, bo nie planowałam tworzenia kursów online. Od jakiegoś czasu chodzą mi po głowie produkty online (za Waszą namową!), więc skusiłam się także na kupno książki Magdy. Czy było warto?

Opinia na temat książki „Jedna kampania do wolności” Magdaleny Pawłowskiej

Książka Magdy w bardzo prosty i obrazowy sposób przedstawia jej autorską koncepcję Autonomicznego Modelu Online, dzięki któremu można z sukcesem wypuści kurs online w świat. Jest to gotowy przepis na sukces, gotowa strategia – wystarczy za nią podążać. Magda prowadzi czytelnika za rączkę przez kolejne etapy, daje gotowe wzorce (także maili), które można dostosować pod swój własny biznes.

Magda jest praktykiem, widać to podczas czytania książki, bo podaje przykłady z życia wzięte, nie jest to czysta teoria jak w akademickim podręczniku, który napisał profesor nie mający bladego pojęcia o prowadzeniu własnego biznesu, dzięki czemu łatwiej jest to wszystko o czym mówi Autorka, odnieść do własnego podwórka.

Jeżeli nie ma się własnej strategii na launch produktu kursowego to „Jedna kampania do wolności” będzie swoistym przewodnikiem, do którego będzie się systematycznie wracać. Tej książki nie odłoży się na półkę by się kurzyła – tylko będzie się z niej korzystać, czerpać wzorce i dostosowywać je do swojego biznesu.

Czy Autonomiczny Model Online działa? Tego Wam nie powiem, nie miałam okazji jeszcze u siebie sprawdzić. Musicie przetestować sami. Na pewno jest ciekawym podejściem do współczesnego marketingu.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments